Sunday, July 12, 2009

Please imagine it

Salam semua..
Dh mula kelas nmpk gayanya tp aku diberi masa 2 minggu untuk menghabiskan 4 topik.Topik kedua dan lain2 tu ad sub2..Aku kena bukak buku balik..so mcm biasa lah...mmg ad sikit stress tp rasanya under controlled.Yg masalhnya student la.Sepatutnya la pendapat aku subjek yg teknikal ni di offer pd sem panjang.Bukan sem pendek.Jd haru-biru sebab nyer nak keje masa lagi,nak bg kuiz n yg 1 hal lagi rupa2nyaer diaorg belum ad 1 pun tugasan padahal topik dh nak hmpir hbs.Dan aku rasa bila tolak tambah hari diaorg ni sempat ke nak buat revision.Nmpk gaya kena mula kelas malam la jwbnyer...sb yg kesiannyer student la.Pressure..kalau nak tau.
Dh pula bila ditnya rata2 x pernah amik subject ni..ad pun setakat cukup makan baik Math Mod n add math...
wa..wah..nasib baik aku ad guru utk dirujuk..my mum la..kena gali balik..Bak kata Ustazah ilmu tu luas,gali bnyk mana pun x kan hbs..

1 comment:

  1. i think, the suitable title is..(please imagine it)..not "its"
    just to correct the sentence..as a friend to u..:)

    ReplyDelete

Salam untukmu

Dear all,


Click here for Myspace Layouts

.:Secret.: