Sunday, July 5, 2009

Hari untuk bekerja

Salam semua.Sedar tak sedar nak dekat 3 mgu dh praktikal kat sini..IKTBN Sepang.Pilihan terakhir aku untuk praktikal.Bukan mudah sebenarnya org yg bru lps accident pastu buat praktikal.Praktikal ni pun setelah berbincang dgn FOM Faculty dan emak aku.Sbnya subject for next sem x de untk diregister so dr tak buat apa2, baik lah pg buat praktikal kan.Ad juga isi masa dan boleh cpt sikit aku hbskan degree walau extend 1 year.
Very long journey..step by steps.Its not easy to achieve its.But I'll always try.Keep trying until reach the points.

Kat IKBN ni aku diletakan di bwk Mr Hafiz as Multimedia Lecturer.Dia pun akan ajar software yang tidak pernah aku belajar.Adobe Premier...
Aku akan sentiasa ingat pesan abg...be loyal..Itu mmg sentiasa aku ingat sampai hari ini.Sb syg dia dan sebab aku dtg sini pun utk praktikal shj means utk cari experiences keje.Ingat dunia luar dh x sabar menanti..hehe..so,kite kena cari sebanyak2 nyer pengalaman dan esok lusa kena apply.Jgn lokek ilmu dan sampai2 kan...nnt aku smbg lagi...bnyk nak cite ni tau..

peace..Senyum selalu.

No comments:

Post a Comment

Salam untukmu

Dear all,


Click here for Myspace Layouts

.:Secret.: