Saturday, August 8, 2009

Menyiapkan Final Report




Salam semua..sedar tak sedar aku tinggal 6 minggu je lagi kat IKTBN.So, skrg ni aku tgh add-ons Final report dan tambah apa2 info untuk dilengkapkan dalam report ni.Banyak benda aku dh belajar even aku ta masuk lagi keje office. Aku harap dpt lah keje kat dalam office lagi 2 minggu dari sekarang.
Sebenarnya mcm2 lagi keje menunggu ni harap dapat disiapkan secepat mungkin seblum masuk Ramadhan ni..Oh ya sempena nak puasa ni,nak ucapkan Selamat Menyambut Ramadhan x lama lagi...
Wish you heppy to celebrate RAMADHAN EID MUBRRAK



2 comments:

  1. erm..cpt je nk abis prktkl ye...
    hope ika hepi spnjg berada d sna..
    slm ramadhan jg...

    ReplyDelete
  2. dh tgl 42 hari lagi..dh nak hbs dah..

    ReplyDelete

Salam untukmu

Dear all,


Click here for Myspace Layouts

.:Secret.: