Tuesday, August 11, 2009

Aku nak pindah depan dah..



Salam semua utk tetamu2 yg tak diundang.Terima kasih kerana sudi lagi mengintai2 blog aku yang x seberapa cantik....tp boleh lah..layan je.
Ni berita sedih ke utk student2 ku atau berita gembira utk mereka yg dgn rasminya aku akan berpindah ke depan tp tarikhnya belum dibincang lagi.Kalau boleh dlm 2 minggu lagi kot.Ni pon aku x settle lagi..betul x adik2?hehe
Pindah depan tu buat keje pejabat la utk markah management pulak.En Khairil dh tny bila nak pindah aku bru teringat.hehe...tu lah dh syok kat Multimedia ni sampai hilang ingatan aku 5 minit..huhu
Korang jgn sedih-sedih ke korang suka ni sy pindah..hehe..simpan air mata tu utk hari2 terakhir nnt disini.Hehe..aku pun x tau lah aku ajar mcmana..hehe..aku taram je..pastu hbs je mmg kena bagi keje.So,aku ikut je lah nose yg diberi tu.Bnyk notes kena cari sendiri di Internet.Pulak nak print x boleh..printer EN Su dh sakit pulak..
Maka aku kena usaha n menumpang di bilik2 yang punya printer yg best.Aku kat sini pun menumpang jugak..kire lama jugak aku menumpang di Makmal Multimedia.Terima kasih daun kunyit la dkt EN bOB N En Su sb susah2 bagi aku tempat lepak kat luar.Takkan pulak nak menumpang dlm bilik...isssyhhh..bahaya2.
Aku bnyk kawan kat sini..makcik cleaner pun aku kawan..semua lah Pakcik Tukang kebun,pakcik n makcik kantin..semua aku kawan..cuma sini x kucing la.Aku menjejak kucing..satu pon x de.Agaknyer dh pupus kot kat area IKTBN..hehe
Aku heppy juga dpt gak pegang marker pen n White Board masa ajar Add Math hr tu.Mula2 gementar lama2 ok..dh tu siap boleh ad sesi berdebat lagi yang akhirnya aku MENANG..tu lah x caya..hehe..Ganti PN NADIA..Supervisor aku la..sebenarnya sini ad 2 supervisor tau..Mula2 Pn AZURA ygganti kejap Pn Nadia sb Pn Nadia kursus la..skrg ni Pn Nadia x kemana2 maka Supervisor aku jd 2 pulak sb kalau ikut nama yg difaks ke Supervisor aku kat MMU ialah Pn Azura..hah..so camner?lu pikirlah sendiri..hehe
yg penting aku nak tau markah aku kat sini slps di evaluate nnt...
Hrp dpt baik lah..sb aku nak naikkan pointer ni.Sbm aku graduate mst capai 3.33 keatas..x lah GPA je naik,CGPA pun ikut sama.So,balance la..ni GPA je naik mendadak,CGPA dia degil..x nak naik2..ikut tuan nyer kot..hehe
ok la..jemput minum..nak rehat jap..aku dh x keje semenjak 1 minggu minggu CA kat sini..keje aku kire bangunan je kat sini...haha..

No comments:

Post a Comment

Salam untukmu

Dear all,


Click here for Myspace Layouts

.:Secret.: