Sunday, September 6, 2009

Sayonara MUD2 n IKTBN Sepang

Salam semua...
nmpk gaya lagi 2 minggu dh nak tinggalkan IKTBN ni...4 Bulan rasa mcm cepat je berlalu.Sedar x sedar mcm2 aku belajar kat sii.Dr mula2 aku jejak kaki ke sini...kasut aku kena spoil dgn sesuatu..pastu mcm2 la...selalu pening kepala la..itu dulu mula2.Skrg ni aku rasa lain.Aku mcm x nak tglkan IKTBN.Adatlah sini ad org suka kita dn ad org benci kite.Tp itu semua bukan halangan aku nak teruskan n ambil pengalaman
Setiap apa yg berlaku juga ad hikmahnya.
Budak2 MUD2 semua baik2 n takde yg mndtgkan masalah..kalau ad pun beberapa sahaja yg hntr lewat keje.
Takpelah kalau dh lewat sgt terpaksa la dioarg cop sndiri..hehe
Terima kasih kpd semua yg terlibat dan ringan tulang memberi tunjuk ajar...

Aku x pasti minggu terakhir mcm 15 keaats dpt jumpa diaorg...sb aku dh kuar dulu.So tgllah Yati sorang2..jgn sedih2 korang.
Kalau diizinkan n kalau panjang umur kite terserempak mana2,sy nak dgr yg koran2 dh sambung study kat mana.Jgn la setakat Sijil je dik..tp kalau sampai situ je korang mampu takpe..cumanya buktikan korang boleh buat yg terbaik utk agama,bangsa n negara
Buktikn korang semua boleh...korang sama je dgn sape2 pun..bdk Diploma ke Degee ke..Bak kata aniza, kite semua sama..makhluk Tuhan juga..tinggi mana pun tahap kite,pangkat kite kita ttp sujud pd Yang Satu..Allah lah..

Jd tak tau la nak hbskan ayat ni....sy minta korang semua Berjaya dlm kehidupan n kahwin jgn lupa jemput saya..
Terim akasih membberi pengalaman n terima kasih memberi peluang utk saya mngajar korang walau pun sy tau sy bukan yg terbaik.Sy mengaku sy pun bru belajar jd Pengajar
sAMPAI SINI JE CORETAN SAYA utk semua student MUD2 yg sy kasihi..adik2,do ur best
dan Never Give-UP..jgn mengalah..teruskan usaha utk lebih maju kehadapan..sayang semua...ad masa jumpa lagi...

Kalau ad sumur yg panjang,
Boleh hamba menumpang mandi,.
Kalau ad umur yg panjang,
Boleh kita berjumpa lagi

3 comments:

  1. setiap pertemuan pasti ada perpisahan..
    namun ingatan di hati tetap berkekalan..
    nmpknya ika cuti raya 'cuti' teruslah ye..
    smg gembira slalu..

    ReplyDelete
  2. cik terima kasih mengajar sya selama ni..sy nk mntak maaf klu sy ade wat salah pada kakak..sy ingat pesanan cik 2...isyallah klu de mse mgkin kite akan bertemu lagi...mne la thu 1 ari nnt cik akan jd lectrer sy lgi hehhe...setiap pngajar yang kami syg akan mnggalkan kami..

    ReplyDelete
  3. nnt calling2 la..tau kalau nk buat reunion..lps ni sy jd student balik la..hehemcm korang gak nnt..kena buat bnyk assignment..hehe

    ReplyDelete

Salam untukmu

Dear all,


Click here for Myspace Layouts

.:Secret.: